Eile õhtul

tekkis mul pärast pildistamist stuudios kummaline tühi auk: Kirke oli issiga kodus, suuremad lapsed jalutasid trennist stuudio poole. Õde läks mu autoga oma lapsukest ema juurde viima, sest tal on koolinädal, ning polnud veel tagasi jõudnud.

Pildistamine sai tehtud, armas ema oma kolme tütrega oli juba läinud ning korraga oli … lihtsalt vaikus.

Need hetked, kus  saad natuke enda sisse vaadata ja mõelda, et mis on tehtud, kuidas on tehtud ja mil moel edasi, on head. Nimeta sa seda siis ülevaatuseks, eesmärkide seadmiseks või kuidas iganes tahad, ma kutsun seda lihtsalt endaga olemiseks.

Suvel oli mul üks esinemine, kus päevajuht kostis mu lause peale, et teen elus seda, mis mulle tõesti meeldib, sedapidi: “Aga see pole ju võimalik!”, ja vaatas mind nagu kuutõbist või natuke opakat

Ma naudin elamist. Iga oma päevakest.

Neis on ilusaid ja valusamaid aegu. Ma olen kukkunud ja kaotanud. Küll ja küll. Iseenda. Hingekesed, kes olnud südame ligi.

Ja teisalt – olen pilvedel hõljunud ja tundnud, kuidas õnn ei mahu enda sisse ära, sest seda … on NII palju! Kõik need armsad inimesed mu elus, kelle eest ma olen tänulik. Kõik need tööd-tegemised, mida teha saan.

Elada.

See ongi õnn.

Täna õhtul saan 34.

 

18 kommentaari

  1. Posted by Kadi on 18. nov. 2010 at 7:55 e.l.

    Kena 35-dat aastat astuda siis igal juhul ikkagi juubelihõnguline ju ja õnne õnne õnne, mis sest et sisse ei mahu, meil ka siis sinu juurest lihtsam seda õnne jälle endale kühveldada 😉

    Vasta

  2. Posted by ritsik on 18. nov. 2010 at 8:03 e.l.

    Palju õnne! Kuidas küll tahaksin ka jõuda sinnamaani, et võiksin rõõmuga öelda- teen seda, mis mulle meeldib.

    Vasta

  3. Palju õnne, kallis Grethe!
    Mul on nii väga hea meel su pärast. Ma olen ka natuke enda sisse vaadanud ja leidnud, et ainult sellega tegeleda, mis tõeliselt meeldib, saavad väga julged inimesed. Mina nii julge ei ole. Veel:)
    Aga sina oled mulle inspiratsiooniks kindlasti.

    Vasta

  4. Palju, palju õnne. Rikkaid järgnevaid eluaastaid!

    Vasta

  5. Ilusaid õhtuid!

    Vasta

  6. Posted by Triine on 18. nov. 2010 at 5:42 p.l.

    Palju õnne, palju pikki toredaid õnnelikke päevi Tore on nii nooreks saada!

    Vasta

  7. Posted by siisike on 18. nov. 2010 at 6:19 p.l.

    Armas Grethe!
    Taevas on ruumi pilvel ja päikesel,
    kuu ei varjuta tähtede sära;
    maa pealgi aeg on suurel ja väikesel
    teineteisega harjuda ära.

    Keelatud pole kaaslast piielda,
    käies kõrvu või uidates lahus,
    uskuda siiralt,et parem kui riielda
    on ju elada rõõmsalt… ja rahus…
    Igaüks ilma on loodud kiiksuga,
    mõnel on suurem see, mõnel pisem.
    Ükskõik kas häälitsed nurru või piiksuga –
    tähtis on vaid, et oleksid ISE.

    Õnnelikku uut eluaastat!

    Vasta

  8. Posted by jaana on 18. nov. 2010 at 6:20 p.l.

    Palju õnne ja ilusaid hetki 🙂

    Vasta

  9. Posted by marge on 18. nov. 2010 at 8:04 p.l.

    Palju,palju õnne Sulle!!!Olgi igas Su päevas Päike ja Naer!!!!!!!

    Vasta

Lisa kommentaar